top of page
yolomediainfo

גיחות טבע שנמצאות ממש מעבר לפינה


התעורר בכם החשק לטייל אבל אין לכם את הכוחות לגמוע מרחקים ארוכים עם הרכב? מי אמר שאתם צריכים! לפעמים מספיק להכיר את המקומות הקטנים וה"ביישניים" שאינם מושכים את מלוא תשומת הלב, בשביל לקבל את חווית הטיול במלוא הדרה. במאמר הבא ריכזתי מספר דוגמאות נפלאות לטיולי טבע שלא מצריכים מכם נסיעות ממושכות ויכולים לאפשר לכם גיחות טבע נפלאות!


מאגר גלעד


לאלו מכם שמחפשים טבע שנראה כאילו ונלקח מתוך שומר מסך, אני ממליצה בחום על מאגר גלעד הממוקם סמוך לחיפה. הנסיעה מאזור המרכז, הצפון והמזרח היא איננה ארוכה יתר על המידה, ומה שתקבלו בהחלט יענה על הציפייה.


בחודשי החורף, המאגר מתהדר בצבעים כחולים עזים וסביבו יש גבעות מוריקות שעוטפות אותו מכל הכיוונים. זהו אזור מצוין לעריכת פיקניק משפחתי עם שפע של אזורי הצללה ואוויר נפלא.


אגם הנקיק


אגם הנקיק הוא ה"אח המוזנח" של האגם המוכר מיס פלנט שבראשון לציון. הוא נמצא ממש לצדו, ואילו רבים לא מכירים אותו כלל או שאינם רואים בו כאטרקציה שיש לפקוד.


ההמלצה שלי היא להגיע בשעות הבוקר המוקדמות ובעיקר בחודשי החורף או האביב. האזור גדוש במים ובטבע מוריק. זהו מקום מצוין למנגל, רק קחו בחשבון כי הנגישות שם היא מעט מאתגרת. אז מומלץ להיערך לכך מראש.


חניון בר גיורא


חניון בר גיורא נמצא על רכס הרי ירושלים והוא ממוקם סמוך לבית שמש. מדובר בנסיעה של כארבעים דקות מאזור רחובות, נס ציונה וראשון לציון. בחניון בר גיורא תוכלו למצוא טיילת שממנה ניתן להשקיף על הרי ירושלים (ואפילו לראות את גשר המיתרים מציץ לו), לעשות על האש או פיקניק ופשוט ליהנות מן השקט. ניתן גם למצוא בתי קפה בקרבת מקום, רגע מצוין לשתיית קפה וצבירת כוחות מחודשים.


コメント


bottom of page